Suka slurpee? Jaga-jaga.

03 November 2010


Aku tahu ramai yang suka minum slurpee ni. Aku pun sama juga. Sebenarnya aku nak cerita pengalaman aku dengan slurpee ni. Harap kau orang berhati-hati bila membeli slurpee ni.


Cerita bermula apabila aku keluar dengan kawan untuk menempah barang di Klang. Lepas siap berjalan kekedai-kedai yang ada, kawan aku ajak singgah ke 7Eleven untuk membasahkan tekak. Kami beli slurpee. Lagipun aku dah lama tak minum benda tu sebab aku takut. Sampai je kat dalam bas, aku pun terus la cakap kat kawan aku;

'Hazwani, cuba kau tengok apa yang dia tulis ni. Menakutkan betul. Aku jadi seram nak beli benda ni selalu.'

Warning! Brain freeze may occur!

Kawan aku terus je gelakkan aku, sambil berkata;

'Hahahaha.. Apa la kau ni. Tu cuma tagline dia je. Mana ada apa-apa pun.'
'Oh ye ke? Menakutkan betul tagline dia.'
____________________________________________


Hahaha, malu aku. Aku mengaku memang tagline dia hebat! Sampai dalam kepala otak aku ni asyik fikir macam gambar at bawah ni.


So, kawan-kawan yang lain kat luar sana tu, jangan takut nak minum slurpee macam aku. Tak mungkin kerajaan membenarkan penjualan barang yang tak selamat untuk penggunanya disini. Tapi kasihan kat kau orang baca entry yang macam ni, tajuk je suka buat suspen, tapi isi entah apa-apa. Jangan marah. Enjoy the freeze! ^.^



8 comments:

  1. haha... dah lama tak dgr psl slurpee nihh... huhu.... zaman2 sekolah dulu sgt2 famous...

    ReplyDelete
  2. hahah.. klu ko nak rasa mcm mana brain freeze tu, ko sedut slurpee tu laju2 pastu terus telan.. haha..

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    ingat an ade pape yang tak kene kat slurpee tuh..-___________-"

    btw, fes time singgah sini..
    nice to meet yah~! >,<

    ReplyDelete
  4. ha3..cool..before this tak pernah perasan pon ade tagline tu...slurp content die je..he3

    ReplyDelete
  5. @aku zaty Hahaha, entry ni memang bertujuan untuk buat org suspen je. haha.

    Yeah, nice to meet you too. ^.^

    ReplyDelete
  6. @plankton Kali ni cuba periksa betul-betul. ada punyaa..

    ReplyDelete