Counter Strike2.0

02 February 2011


Tajuk entry sentiasa mengarut, abaikan saja. -___________-`

Kat dalam komputer aku ada banyak game. Adik aku ni pula kaki game. Yang menjadikan masalahnya ialah adik aku ni suka ajak ramai-ramai kawain dia masuk rumah untuk main game. Jadi, aku pun nak kenakan la dia. Bagi pengajaran sikit, sebab selalu buat bising kat rumah.

Aku ambil satu game yang menakutkan orang. Yang pasti akan menakutkan adik aku. Aku rename balik game tu dengan nama 'Counter Strike2.0'. Hahaha, ada ke counter strike2.0? Baru bukak je, dah lari dari komputer lepas tu nangis-nangis. Hahaha. Kau orang nak try tak 'Counter Strike2.0' tu? Klik play pada video dibawah. Jangan lupa kuatkan volume speaker ye. Baru mantap! Boleh nyanyi nyanyi..




Amacam? best? Hahahah...Dari kecil adik aku ni dah takut dengan benda ni. Walaupun bukan gambar hantu. Adik aku tu cuma takut dengar jeritannya saja.


2 comments: