110528 Hari belia negara-Super Junior M

29 May 2011


Aku berjaya dapatkan benda ni!  :')


Aku pergi ke konsert tu. Teruja gila tengok dyorang keluar ke pentas. Sampai lenguh-lenguh kat kaki masa berdiri hampir 5jam tu hilang macam tu je. Peminat-peminat SUJU (ELF) semua dah berkumpul kat depan pentas dari pukul 3. Walaupun konsertnya mula pukul 10.

Aku pun ada kat situ, lagi beberapa tapak je lagi aku sampai kat depan pentas, tapi dah tak boleh bergerak lagi dah. padat gila, tangan aku pun dah tak boleh keluar. Peluh pulak dah macam air terjun. Baju aku basah, boleh perah weyh! Masa balik, duk dalam kereta, kereta pun bau hanyir. yeks!

Mula-mula dyorang  nyanyi lagu Perfection-SuJu M. Lepas tu berbual sekejap, best betul aku tengok dyorang sebut 'sayang' tu. Aww, comell! Then lagu Blue Tomorrow, lepas tu persembahan solo. Persembahan solo Henry yang terbaik la! Aku suka lagu tu.  Henry Lau-Off My Mind. Choreogrphy dia lagi la. Histeria aku kat situ.

Dalam kesesakan tu jugak aku dah kehilangan aku punya teddy bear yang aku sangkut kat purse aku. Tak jumpa langsung! Sedihnya! Aku ingat nak mintak kat Donghae, sebab dia ada banyak teddy bear  *Aku intai bilik dia. hahaha
aww, byknya teddy bear die!

Sayangnya Donghae+Siwon tak ada. Sebenarnya kurang lagi seorang, tapi aku tak tahu. Aku cuma kenal Super Junior M yang dulu je, ada Hangeng tu. Sekarang, eunhyuk pun dah ada kat SUJU-M. Aku lagi suka, sebab 'couple' dia ada. EUNHAE! ahh, comel gila la!

Masa hampir nak habis konsert tu, ada 6 ELF yang dipilih untuk nak kepentas dan tanya soalan kat SUJU-M ni. Lepas tanya soalan, dyorang dapat peluk SUJU-M. Jealous aku! Tak suka part tu!  >:'(  Nasib baik Donghae tak datang.

Persembahan local pun tak layan dah, Farah Asyikin datang, nyanyi lagu Hello, Wana nyanyi lagu apa entah. Taku tak pernah dengar la. Azlan&The Typewritter datang nyanyi lagu Jeritan Batinku. Ada lagi yang lain. memang suram, sebab kat sekeliling pentas tu cuma peminat SUJU-M dan kebanyakannya berbangsa cina. Sebab tu tak ada sambutan. Tak tahu pulak ada yang tak puas hati.


Aku tak nak masuk campur dalam kes tu. Tak nak kena saman :)


Aku rasa cemburu tengok orang pakai payung yang ada tulisan SUJU, topi SUJU, Strap SUJU, Kipas SUJU, Badge SUJU, Tag SUJU dan yang paling tak boleh blaa, aku tengok gambar Donghae Oppa aku kat bawah ketiak orang. *Gambar Donghae kat beg tu :( Lagi satu, memang kebanyakannya, barang-barang tu pakai gambar Donghae. Kyuhyun aku ada nampak satu, yang lain tak de.




Ada orang pakai tag yang pertama tu 
Barang kat atas tu aku nampak orang pakai. Jeles gilaa. Lawanyaa!

Light stick tak payah cerita la. Banyak cantik-cantik. Jeles ==' Nak jugak! Kat sana ada orang jual barang kpop. Tapi aku tak beli sangat sebab tengok dia jual macam sorok-sorok je. Tiruan la tu. So, aku tak beli! Saya ELF sebenar. Saya hanya beli yang ORI je. Walaupun mahal. Sanggup berdiri 5 jam tanpa duduk untuk SUJU-M  *Perasan.




Baik pergi konsert berbayar. Seat sorang satu, tak payah kongsi, tak payah berdiri. :)
I Prom15e to 13elieve!



p/s: Kat mana nak beli barang-barag K-Pop ni ea? any idea?











7 comments:

  1. aku nak beli la beg ngan gelangnya :D semat

    ReplyDelete
  2. jelesnyee dpt pegi ! baru nk mntak tlg kim salam kt eunhyuk ! hehehe ... :D

    ReplyDelete
  3. @Ikram: Semua semart beb!

    @ainna: Hahaha, susah nak nmpk die. apa lagi ni kirimkan salam. :)

    ReplyDelete
  4. pergh boleh bwat collection semua tuu,huhu

    ReplyDelete
  5. @Amir Aizat: Ni kalau boleh memang nak buat colloection. :)

    ReplyDelete
  6. TEPI SKET!!!

    ni hah, another ELF, nk share.

    gegudies, mrchdies Kpop blh bli kt TS. kt tgkt brg x ingt, tp kt ats atm giro. kdai de kcik jer, tp pdat!
    once u c kyu khun (oppa), 2 le kdai ny okey!

    ori, xtau la. owner kate, stuff de sume direct dr Korea.

    ReplyDelete
  7. TS? Wow. nak pergi la.

    Well, ori tak ori nanti kite tengok :)

    ReplyDelete