Larian 1Malaysia dengan DuJun.

03 July 2011


Hari ni, macam semua orang tahu, semua sekolah kat Malaysia buat larian 1Malaysia kan? Haa, Aku punya larian 1Malaysia sangat best sebab aku lari dengan DuJun. *Ok Aku tipu je. Aku lari ngan kawan aku je. Yang pasti bukan DuJun >.< Memang best lari, sampai sakit kesan daripada buat SEGAK tu hilang macam tu je.

Sampai sekolah, terus la balun jualan makanan yang ada kat sekolah tu. *Tak ikut dyorang buat senam robik pun. Aku tak suka poco-poco la. Dance tu tka mencabar. Suruh la aku dance sorry sorry ke, boleh la aku join. HAHAHA. Chiken dance pun aku tak join sebab aku dah lapar. =='


Sekarang tiba la masa kita orang dengan DuJun pulak. Korang jangan jeles tau. Kita orang ada bukti yang menunjukkan kita orang dengan DuJun sepanjang hari.  >.<





Ok, kita orang cuma bawak pose DuJun je kat sekolah. DuJun tak de. Tapi rasanya kalau DuJun join dalam video ni mesti gempak kan? Hahaa. Kita orang dah pro pose DuJun. hahaha.







ELFishy: Lambat publish sebab nak edit video dulu. >.<


No comments:

Post a Comment