My cousin enggaged

26 May 2013


Okay, memang ayat untuk tajuk tu pelik. Asal faham sudah la eh?

Hari ni pergi Melaka, sebab hantar sepupun kita bertunang. Nak tau cerita awesome pasal dyorang? Actually, dorang tu memang couple since sekolah. Ni ayah yang cakap la. Okay aku tak tahu sangat sebab aku datang tu untuk makan dan untuk meramaikan rombongan. NGEE

Okay my mum dah pandai buat muka
Masa balik ni kelakar. Ayah dah mengantuk, so switch dengan ibu. "My dad won't let me drive because i have no lisence. T.T". Ibu terlepas susur keluar ke Klang. HAHAHA. So dapat la jalan jauh-jauh sikit. XD Aku memang suka jalan-jalan walaupun duduk dalam kereta je. 

Time macam ni la aku rasa phone aku ni berguna. MAPS. Tapi aku tak reti nak men'setting' menda alah tu. Ghahaha. Kelakar bila aku konon-konon dah dapat jalan untuk balik, tengok-tengok kereta ibu dalam maps tu jalan arah bertentangan dengan jalan yang maps tu bagi. 


Serius aku tak tahu kteorang dah sampai mana masa tu. Nampak jugak la perkataan Putrajaya dalam peta tu. Terus teringat kat Festival Belia 13 yang tahun ni aku tak dapat pergi. Ayah ni bila ibu dah terlajak jalan baru dia bangun. Aku baru je nak poyo pakai maps tak guna tu. *Tu bukan maps tak guna tapi aku yang tak reti guna*

Aku memang suka duduk tengah. Air cond~~
Ayah ajar cara tengok signboard, and dia bagi tau nama jalan-jalan kat sana *tempat yang terlajak tu*. Nama lebuhraya la. Uishh pening. Tak ingat pun. Rasanya ni kali kedua ayah bagi tau. Hew hew




No comments:

Post a Comment