Hello busy world

28 February 2014


Assalamualaikum.

Dah lebih kurang 2-3 minggu aku duduk kat UUM ni lepas sem break. First two weeks ni takde la busy sangat. So aku sempat masuk contest dan kalah. Tak cukup like punya pasai. Takpe lah. Bukan rezeki.


Okay nampak macam aku tak boleh move on lagi dari contest ni. Okay lupakan. Lupakan. Lepas ni aku balun pakai baucar buku aku. Bhahahaha

Actually entry ni nak bagitau yang mungkin aku akan jarang nak berblogging. Assignment dah mula menghiasi hari-hari aku. Lagipun lappy aku lambat sangat kalau tang nak connect dengan wifii. Ni pun update kat makmal komputer. (Tak pe. Mana tau nanti orang lan yang guna komputer yang aku pakai ni singgah blog aku ke. Hew hew hew)

Dan nak bagitau yang aku ni sebenarnya terniat nak buat giveaway. Tapi belum dapat plan secara mendalam lagi. Lagipun tengah nak cari hadiah best-best baru syok. Sekali gus nak tolong promote kawan aku yang baru buka online shop ni.




Instagram
Instagram: @hallyaccessories

Kawan aku ni jual aksesori perempuan dan bakal jual banyak lagi barang lain. Dalam proses nak tambah barang. Kalau rasa berminat boleh visit instagram @hallyaccessories atau like facebook page : Hally Accessories. Sekarang tengah ada special offer tau.Cepat grab!

Okay tu je. Sekarang untuk part berita sedih. Berita sedih ada kat bawah Okay bye T^T





3 comments: