New blog looks inspired by Hafiz

21 June 2014


Assalamualaikum,

Blog nak catwalk dulu

Based on the entry title, cuba teka Hafiz mana yang duk jadi inspirasi untuk edit blog ni? Hafiz Hamidun? Hafiz Awan Nano? Hafiz anak sedara tiri belah mak kau punya sepupu? SALAH! Beliau adalah....





Hafizzulkafly





Tak kenal ke? Tak pe. Mamat tu bukannya femes pun. Tapi kalau korang kenal bagus la (Bior dia bangga sikit, femess). Kalau rasa nak jenguk blog dia, boleh (klik sini)




Sebenarnya aku suka blog macam dia. Simple dan kemas. Tapi asal aku edit blog je mesti tak lepas dengan warna warni aku macam blog ni (klik sini). Pastu bila aku masuk blog Apis ni mula la rasa insecure lagi. Maka dengan itu, terhasil la rupa blog ni.

Blog ni di-edit sepenuhnya menggunakan tutorial dari blog Wana dan Apis seperti yang dinyatakan di credit section sebelah kanan ni. Pasal senang kalau tutorial tak jadi, aku serang tuan tutorial ja. HAHAHAHA [Ini la kehidupan noobies in blog editing macam aku ni]



Note: Nanti cuti semester 3 bulan ni, akan aku cuba gagahkan diri untuk update entry best best (kalau ada benda best ak cerita la). Sorry sebab sibukkan diri dengan vacation 3 hari 2 malam kat Langkawi walaupun exam belum habis (HAHAHA OKAY NI NANTI KITA STORY STORY YE). Bye

4 comments:

  1. wooo blog dia lagi lawa dari blog inspired ~~

    big applause to yoooou ~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heish. Mana ada. Blog inspired lagi WIN.

      Eh ko jangan nak rendah diri pulak eh. Blog ko lawa kot ;_; inspired je ni.

      Delete
    2. ahh tak peduli . blog kau kali ni daebakk .
      serious talk . sila bangga ;;
      hahaha

      Delete
    3. Terharunya bila tuan blog inspired puji sampai cemni :'D Trimas trimas

      Delete