Senarai peserta Mini Merdeka Giveaway

24 August 2013


Assalamualaikum,

Ini adalah senarai peserta Mini Merdeka Giveaway. Senarai ni cuma senarai yang join dari blog aku, belum digabungkan dengan senarai dari blog Apis. Jadi numbering tak dibuat selagi giveaway belum ditutup.

Senarai ni cuma nak korang pastikan yang nama link entry korang dah diterima atau belum. Takut terlepas pandang. Tolong inform tau kalau terlepas pandang ke ape --Link akan dimasukkan sebaik saje aku check entry dan pastikan banner di-link dengan betul dan tag 3 rakan blogger.

Oh yea, you may blogwalking to each other blog. Tak kira la you're from Apis's contestant ke. Its good to increase blog traffic and know each other kan? So, have fun you guys ^^

Maaf untuk penggunaan "aku" kepada pembaca yang lebih tua tsk tsk



Link yang disenaraikan dibawah, mohon periksa semula entry kerana tak mematuhi syarat penyertaan GA (dah diberitahu melalui komen entry). Minta betulkan entry penyertaan sebelum tutup giveaway.  Saya nak minta maaf jika syarat penyertaan ni tak begitu jelas T^T



5 comments:

  1. Salam...sy juga join!

    http://blogkunangkunang.blogspot.com/2014/08/mini-merdeka-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. saya join :)
    http://farahadibahkmr.blogspot.com/2014/08/mini-merdeka-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete