Love Is An Open --part I

06 October 2014


Assalamualaikum,

Hampa yang ada follow instagram aku tu, tau la apa yang aku buat lately. Love Is An Open Door parody. Kalau dalam instagram tu banyak behind the scene punya video, yang ni yang actual.




Aku dah tengok cerita ni lebih 11 kali masa cuti semester hari tu. Adik aku yang bongsu ni suka ajak "Akak jom tengok frozen?" --Dan cuba teka sape yang selalu end up tengok sorang-sorang sebab adik bongsu dia dah tertidur masa pertengahan cerita? Aku!

To be very honest, aku memang lambat sikit tengok cerita ni. Sampai dah bukan musim dia baru aku tengok. Kalau aku kat U memang aku tak ikut sangat perkembangan semasa even movie. Tau tau semua dok update status "Olaf" "Conceal, dont feel" "Elsa" Anna". Blur gila aku.

So, ini juga antara kes terlambat. For your info, yang nyanyi part lelaki tu bukan adik bongsu aku. Yang ni adik second, Nadhirah (ini blog nenek ni). --Nad ni pun stail tidur tengah tengah movie. End up aku tengok sorang sorang pastu cakap sorang sorang. Ceh.


Haah, aku memang suka buat video. Tapi tak sanggup jadi vlogger. Sebab takde benda nak share pun. Setakat bodoh-bodoh macam ni boleh la.  Cukup la blogger ni Haha

Note: In process nak edit behind the scene untuk video ni. Banyak yang kelako. Tunggu tau. Hew hew

5 comments:

  1. cepatla buat behind the scene tu..xsabo nk tgk..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejap je lagi. Dah siap dah ni. Tinggal nak upload je XD

      Delete
  2. saya tak pernah tengok Frozen hikhikhik. tak suka sangat tengok cerita girlish2 ni T.T

    cerita detective conan saya suka laaa hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kite layan semua kartun HAHAHA. Detective conan pun my favorite jugak ><V

      Delete
  3. Best cerita tu Yus. Tengok la. Jalan cerita Disney dah lain kot.

    Plower crown tu nak tunjuk yang akak nyanyi watak perempuan je haha

    ReplyDelete