[Video] #HaNaTravelling is Hafzhan and Wana Travelling

28 July 2015


Assalamualaikum,

Ingat tak entry last sebelum aku hiatus tu. Ok kalau tak ingat, entry ni sebenarnya [http://hafzhanrauf.blogspot.com/2015/05/lalalalala.html]. Boleh klik kalau rasa macam nak baca.

Aku ada promise nak bagi full video untuk video pendek yang aku share kat dalam entry tu. Sejujurnya dah lama aku siapkan video tu tapi tak berkesempatan nak share kat sini sebab masa tu blog tengah under construction.


Actually kitorang ni takde la travelling pun. Nama tu acah acah je HAHAHAHA. Takde idea nak tukar and masa tu tak terfikir pun sangat. So hentam je.

Jadi sebenarnya kitorang join program yang dianjurkan university. So faham la kan? Takde la travelling mana pun.Tak ada pun rupa macam backpacker semua tu. Buat masa ni tak berani nak ber-backpacker semua ni. Tak reti.

Okay jom la tengok video.


And video kedua ni special sikit. Kalau nak best tengok video kedua ni kena pakai earphone. Sebab ada suara suara halus. Tapi okay je kalau tak nak pakai sebab ada subtiltle untuk suara halus tu. Tapi kalau nak dengar apa salahnya :)


Kalau berminat dengan music yang aku pakai dalam video tu, boleh tengok kat description dalam setiap video ok.

Konsep video ni sama je macam video yang aku buat masa pi Langkawi dulu. Kalau nak tengok video Langkawi tu, korang boleh check kat youtube channel aku tu atau [Klik sini].

Apa-apa soalan boleh tulis kat comment. Mungkin akan ada entry yang full dengan gambar je lepas ni. Nak share gambar pi Thailand jugak lepas ni hew hew.

4 comments:

  1. Haha. Asyik gelak je tengok video atas tu. Best part yang suara halus tu.. hahaa
    Btw, jemput la komen di entry post blog kite judak *heret tangan dengan muka gedik* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah suara halus tu dengki weh. Ok nanti datang blog *thumbs up*

      Delete
  2. Replies
    1. Hahaha ala lupa nak mention T^T Ni kat Thailand sebenarnya -- Krabi, Phuket

      Delete